Гідроізоляція транспорту, як надійний захист від корозії

На кожному кроці нам зустрічається яскрава палітра кольорів, якою прикрашені автомобілі, дахи будинків, палуби кабін, вагони поїздів та інші елементи будівель і транспорту. Безумовно, це красиво! Однак, фарбування металу – це, в першу чергу, обов’язкова міра, призначена для захисту металевих поверхонь від корозії і руйнівного впливу води.

Якщо вчасно не скористатися спеціальними засобами, корозія металу здатна спричинити величезні пробеми. Згідно статистики, тільки на прикладі одного лише виду транспорту – рухомого залізничного складу, відношення вартості ремонту, викликаного корозією, до вартості загального ремонту коливається всередньому від 8 до 64{5f9741e49a78b66e92a82a12fea14e8fc975863d66a33c190eb9c9b80198b4a4}.

Для надійної гідроізоляції залізничних вагонів, зовнішніх деталей автомобілів та інших поверхонь наземного, водного і залізничного транспорту, одним з найпопулярніших і якісних продуктів є рідкий еластичний матеріал холодного нанесення на основі поліуретанових компонентів Hyperdesmo. Гідроізоляція транспорту мастиковими матеріалами Hyperdesmo застосовується з метою запобігання проникнення води, яка потрапляє через зовнішні стінки і огороджувальні конструкції, а також шумо- і віброізоляції. Рідка гума є додатковою теплоізоляцією, що значно скорочує енергетичні і паливні витрати.

Ефективність грецької поліуретанової гідроізоляції Hyperdesmo істотно перевершує інших аналогів на будівельному ринку України та світу. Наноситься рідка гума Hyperdesmo практично на будь-який тип поверхні. У транспортній промисловості для захисту від води особливо відповідальних металевих поверхонь, що знаходяться в умовах експлуатації під атмосферним впливом, як правило використовується герметик Нyperseal 25LM. Він відмінно підходить для захисту прихованих і важкодоступних внутрішніх поверхонь деталей легкових і вантажних автомобілів, залізничних і трамвайних вагонів, прихованих поверхонь залізничних вагонів, сільськогосподарської техніки, різьбових з’єднань і зварних швів, мотоциклів та інших виробів, що вимагають тривалого захисту поверхні металу від корозії.

З метою захисту внутрішніх поверхонь кузовів пасажирських вагонів від дії корозії, зменшення вібрації і шумів, що виникають під час руху вагонів, на залізничному транспорті, внутрішньої і частково зовнішньої ізоляція поверхні палуби і корпусу плавучих споруд застосовується мастика на поліуретановій основі Hyperdesmo-HAA. Мастика Hyperdesmo-HAA служить для захисту об’ємних ділянок поверхонь. Наприклад, рідка гідроізоляція наноситься на внутрішні поверхні суцільнометалевих вагонів, дахи вагонів, днища кузовів та інші деталі транспортних засобів. Звертаємо вашу увагу на те, що під час обробки внутрішніх поверхонь великогабаритних виробів і транспорту повинна здійснюватися при дотриманні необхідних заходів обережності!

Вибір типу захисного безшовного покриття залежить від умов, в яких використовується метал. Для захисту залізничних вагонів, зовнішніх деталей автомобілів, і інших поверхонь, які піддаються сильному впливу снігу, дощу і т.п, застосовують покриття, більш складні за складом, аніж для нерухомих будівель. В даному питанні важлива консультація фахівців. Якщо вам необхідно купити гідроізоляцію для будь-якого виду транспорту, – телефонуйте нам! Наші співробітники дадуть відповідь на всі питання, які вас зацікавлять і підберуть правильний якісний продукт!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *